Tajemné dvorky

 V Říčanech se pořádal Street food festival a na plakátech bylo zveřejněné nové místo pořádání a jako správná baba jsem byla zvědavá jaké to bude a kde. V předchozích letech se uzavřela silnice a stánky byly na silnici, ale bylo málo laviček a stolků na konzumaci. Letos se to pořádalo na pěší zóně směrem k náměstí. Stánků, laviček i stolků bylo hodně a každý nabízel jiné laskominy, ale jídlo mě nezajímalo. Letos otevřeli přilehlé dvorky, ke kterým se normálně nedostaneme.


zahrada u umělecké školy s pohledem na Mlýnský rybník 

v zahradě bylo zarostlé okno

městská knihovna po rekonstrukci ze dvora, na kterém byly vystavené sochy, ale ty až příště

ze dvora neobvyklý pohled na kostel sv. Petra a Pavla 

technika na střeše

okno knihovny

socha sv. Jana Nepomuckého




na dvoře školy byla výstavka Geopark věnovaná různým druhům hornin

skalka z hornin

dětská skluzavka 


již tam kvetl leknín

nainstalovaná vážka


Říčanská zřícenina hradu






stylová pumpa

Tajemné dvorky překvapily vzácnými pohledy a neobvyklými  výhledy.



Komentáře

  1. To je nádhera.Dvorky mě vždy bavily,hlavně,když jsem byla malá.Domy ve městě mají své dvorky a pár jsem jich s babičkou prošla.Ona měla hodně kamarádek a tak nás vždy se sestrama brala sebou.Byly vždy útulné a takové schované před městským ruchem.Zřícenina se mi taky líbí.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé záběry, znám to tam jen zvenku, co já se nadoprovázela mladší vnučky do tamní Umělecké školy. Od nádraží pěkná štreka. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky