Výhledy

 Dnes dokončím procházku z minulého týdne. 

Na další den byla předpověď meteorologů sněžení a také to tak bylo. 

Nyní jsme zasypaný sněhem, to už jsem zde ukazovala, ale zpět k vycházce.

Tady jsem došla na  okraj Říčan na malý kopec, ze kterého byl výhled na Prahu.


U jedné chaty čekaly dvě kosy, asi pro paní zubatou. Radši jsem zrychlila jsem krok .


Ještě tam měli totem a také plno harampádí.


Ořechová lavička k odpočinku, já si nesedla, byla zima a kousek od lavičky byly dvě kosy, rychle pryč.




Pohled na Říčany.
Tady mě zaujal mrak a modrá obloha



Ve stínu se držel ledový škraloup na louži.


Pohled na věž od Olivovy léčebny


Olivova léčebna

Děkuji za návštěvu a také za krásné komentáře.

Přeju vám krásné dny.


Komentáře

  1. Moc hezká procházka, hezké fotografie. Já takto zpovzdálí ze zahrady koukám na Brno. ☺ Zrychlení kvůli kosám pobavilo. Hezký týden přeji, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezká procházka i fotografie. Těch kos je škoda. Pamatuji, že táta na zimu vždy kosy pečlivě očistil a proti zrezivění je namazal sádlem a pověsil na držák u seníku. Vždy se o kosy pečlivě staral. Sekačky tehdy ještě nebyly.
    Hezké fotografiejso pořídila. Přeji ti pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Jak je sluníčko musí se toho využít.Také jsem dala ještě příspěvek z minulého týdne.Výhledy jsou krásné a ten mrak opravdu parádní.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky