12 z 12 únor

Únorový přehled událostí 

Navštívila jsem nádhernou výstavu Praha Karla IV. + Praha v obrazech + Město jako přízrak (Jaroslav Foglar) v domě U Zlatého prstenu v Týnské uličce zde


pohled na Týnský chrám

hlava dinosaura


kozí hlava Kozí ulice 

úplněk 16.2.

kamenná helma

zarostlá cedule

kamenný patník

Výstava Jaroslava Foglara mě inspirovala k další vycházce do Stínadel a hned vedle je Anežský klášter,  který je nádherný zde

studna Anežský klášter

talovín

Jako každý rok držím tradici a na masopust peču koblihy zde

masopust

kořen

síla větru

V mobilu mám aplikaci "Pomáhej pohybem", vždy když jdu na procházku, tak ho zapnu a měří se mi kilometry. od 6.2. mám 81 km a poslala jsem 350 bodů.

Únor končí, přečkali jsme hodně větrný měsíc. Vítr napáchal hodně škod.
 Bohužel Ukrajina je ve válce s Ruskem. To jsou smutné zprávy o tom kolik lidských životů zahynulo. Nejprve zachraňujeme lidské životy před Covidem a nakonec se lidé postřílejí mezi sebou. 
Těším se na nový měsíc a věřím, že se situace zklidní.

"Buďte laskavý vždy,

když je to možné,

vždy je to možné"

Dalajláma

Komentáře

  1. Velice krásné fotky, zejména máš oko k vidění fantastických obrazů v přírodě - moc se mi líbí ty fotografie stromů, kamene...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky