Březen přehled

 Březen byl příznivý pro cestování v přírodě, ale i ve městě. Navštívila jsem výstavu v Praze a v Benešově. Výletila jsem v Ondřejově a Roudnici nad Labem. Brouzdala jsem v okolních lesích. Byla jsem na divadelním představení a na koncertě.  

Mukařov založený krmelec

Srbín Sedmikráska

Praha Štupartská ul.

Vyžlovka východ slunce

západ slunce, osvětlené břízy 

Říčany 

Praha Průchodní do Bartolomějské 

Praha Jungmannovo náměstí

Ondřejov v lese

výstava v Benešově

keramický ateliér Roudnice n. L.


nádraží pod mostem Roudnice n. L.


Citát:

U každého člověka přijde den,
kdy pochopí, 
že není podstatné být perfektní,
ale být šťastný

Komentáře

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Omlouvám se za smazání původního komentáře. Mobil mi tam přepsal slova na nesmysly.
    Krásné shrnutí měsíce března. Byla jsi krásně aktivní a pořídila krásné fotografie.
    Zaujala mě socha sedmikrásky, prampouchy v ulici k Jungmanovu náměstí, obraz z výstavy i další... přeji ti krásný a stejně vydařený měsíc duben.Měj se moc hezky 👍.

    OdpovědětVymazat
  3. Březen si měla zajímavý,máš od všeho trochu.Taky někdy uvažuji,že udělám takový měsíční přehledy.Snažím se žít aktivně.A líbí se mi citát.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky