Sobotní odpoledne

 Říčany, již poněkolikáté. Pokračování sobotního odpoledne.

nádvoří školy 

zdárná mládež, ozdoba vlasti - nápis na škole

v přilehlých uličkách vystavovali  a prodávali umělci svá díla

kostel sv, Petra a Pavla 

základní škola na náměstí

vstupní dveře kostela

zase ty moje věžičky

na jednom dvorku uklízeli a zaujala mě hromada klacků

při odchodu jsem u parkoviště zjistila, že již kvete černý bez, každý rok si trochu suším 

Ještě na nás čekají zmiňované sochy, ale to až zítra.

Děkuji za nakouknutí a těší mě komentáře, mám radost z vašeho zájmu.


Komentáře

  1. Moc hezké fotografie,. také fotím, co mi přijde zrovna v tu chvíli zajímavé. někdy fotka zůstane. jindy ji smažu, to jde přece vždycky. Přeji Ti krásný nový týden.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotografie.Věžičky fotím také ráda.U nás kvete černý bez u sídliště,ale zatím nevykvetl.Každý rok je brzy otrhaný.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky