Vysmolení sudů

 Z Říčan jsem se přesunula do Kostelce nad Černými Lesy, kde v pivovaru bylo Vysmolení sudů a slavnosti piva. Měli tam vystavené stroje pro výrobu sudů a plno jiných pomůcek a zajímavostí k pivovarnictví a kulturní program.

 










Vystupovala tam rocková skupina Wotazn?k. Hráli hodinu, celkem se to dalo poslouchat. Hudba je to pro mladé, ale také jsme byli mladí, tak proč si to nepřipomenout, že.


Zvukař se mi tam přimotal, tak je tam i s pozadím. Momentka.


Mladí a odvážní tančili a o co víc měli piva, o to víc se svíjeli. Nevím zda bolestí nebo radostí.

Piva bylo dostatek, různé druhy světlé, tmavé jen nealko pití toho tam moc nebylo. Malinovku jsem vybojovala.

Sobota byla plná zážitků a jsem ráda, že se můžu s vámi o ně podělit.

Užívejte si maličkostí a přeji vám pohodové dny.

Komentáře

  1. Zajímavý článek. Doufám, že jste si to také užili. Hudbu současné mladé generace už neposlouchám. Vadí mi vulgární texty, které se teď hodně v tom, co nazývají moderní hudbou, často vyskytují.

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsme chodili dříve na slavnosti piva u nás do Svijanského Újezdu.Hrálo tam hodně kapel a byla zábava.Máš pravdu,že to chce si občas připomenout,že jsme byli mladí.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky