Koláž červen

 Dnes končí červen,

 končí školní rok, 

končí první půl rok,

začínají prázdniny.


A jaký byl červen? Pro mě takový trochu divný. Trápila mě viróza, která se mi vrátila a měla jsem další ATB. Byla jsem doma jako jezevec.
Zahrádka kvetla, jaro bylo suché, nebyla voda. Nevzešel mi hrášek, mrkev. Ale kvetly mi krásně kytičky a sbírala jsem úrodu jahod.
Okurky mám potlučené od krup, jablíčka také, rybíz je opadaný, kroupy vše osekaly.
Počasí je jak v tropech, přichází prudké bouře, silný vítr a deště. 
Nejdřív naříkám, že není voda a potom jí je zase hodně. Jó člověku se nezavděčí.
Příroda se vzpamatuje a roste dál, někdy to trvá déle, ale roste si po svém.
A my lidé se musíme také vzpamatovat a užívat si života i když to třeba bude se změnami. 

Ale co, začíná nový měsíc, čas dovolených, výletů, setkávání a to má také své kouzlo.

Krásné letní dny vám všem přeju, 

děkuji za nakouknutí,

a děkuji za komentáře.



Komentáře

Oblíbené příspěvky