Koláž červenec

                                                    V červenci jsem se těšila ze zahrádky

kytičky krásně kvetly


byla jsem na dovolené v Domažlicích a okolí, byla aktivní, každý den jsme chodili



po návratu domu jsem sledovala hru světel a stínů
jela jsem do Prahy na couračku a viděla umělecká díla
na Vltavě a Kampě byla letní pohoda
v Klokočné jsem objevila keř Klokočí

socha Harmonie na Kampě


"Pokud dokážeš vytvořit harmonii ve svém vlastním životě,
tato harmonie se rozšíří do celého světa"


Citát:

Nejdražší dárky nejsou šperky, auto nebo telefon,

Jmenují se čas, pozornost a láska.


Komentáře

  1. Moc hezké shrnutí jak z dovolené, tak z roskvetlé zahrady. krásné fotografie. Přeji stejně plodný a krásný měsíc srpen.

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsi měsíc vyplněný hezkými zážitky.My jsme měli půl měsíce pracovní,ale zbytek jsme si vynahradili a dost cestovali.
    Měj hezký i další měsíc

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky