Srpen přehled

 Srpen se blíží ke konci. byl hodně horký a suchý. Končí také prázdniny, dovolené a začne škola.

V srpnu jsem hodně cestovala. Navštívila jsem hodně krásných míst. Tentokrát jsem cestovala vlakem a je to pohoda. Nemusím se o nic starat a sleduji krajinu a města a užívám si výhledy. 

Vloni jsem jela vlakem do Ústí a těšila jsem se na výhledy z okna. Všude byly protihlukové zdi a nikam nebylo vidět. Bylo to zklamání.

Prohlédneme si zážitky.

Čínský pavilón Vlašim, nádraží Ledečko

před bouřkou, zvonička Český Štemberk, Sázavský klášter, Jan Očko z Vlašimi

Vlašim náměstí, Český Štemberk, most přes Sázavu na Samopše, lodě na Sázavě

kovaná brána Průhonický zámek, detaily kůry a kořene

cesta vlakem, lom u Stříbrné Skalice a bezinky

úplněk za stromem, ostružiny, vodní hladina

gladioly, jiřiny a rajčátka

Cyklohráček, pouť v Mukařově, domovní socha, pohled z vlaku na Vltavu

kaštan jedlý, tramvajová trať na Barrandov, koleje a trnky

komplex nových budov cestou na "Pražský Semmering"

rakytník, voda na pavučině, detail kůry akátu, kdoule, bodlák a pírko

Kouřim Výrovka, chmel, Výrovka, dlažba a srdce, výškový bod, knihobudka

Kouřim pivovar, Lechův kámen, věž sv. Štěpána, střed Evropy

Nyní nás čeká krásné období babí léto a malovaný podzim. Vychutnejte si ho nejlépe se sklenkou vína, šálkem čaje nebo dobrou kávou. Zvolněte tempo a vnímejte tok našeho života.
Přeji krásné září.

Citát:

Koho zajímáš, ten si tě najde.

Kdo tě chce, udělá si na tebe čas.

Komu na tobě záleží, ozve se ti sám.

Všechno ostatní jsou jen výmluvy.

Komentáře

Oblíbené příspěvky