Cestovní postřehy

 Cestou do Letenských sadů jsem natrefila na zajímavosti či kuriozity, které se mi nehodily do příspěvků a tak jsem z toho udělala samostatný příspěvek.  


malovaný bok panelového domu v Holešovicích

továrna na vodoměry v Holešovicích

poutač na bar v Letenské pasáži

plody pod stromem

plod na stromě

pařez na Letenských schodech

kovové sochy Na Příkopech



pasáž Koruna 

prázdná výloha a ruce

rozvoz pošty elektrokolem na Václavském náměstí

Citát

Nepodceňuj lidi, kteří mlčí.

Pozorují víc, než si myslíš.

Vědí víc, než řeknou.

Poslouchají lži a nedají znát,

že pravdu už dávno znají.


Přeji krásné dny.

Komentáře

  1. Zajímavé postřehy,nic ti neujde.Také mi často zbývají fotografie,které se do ničeho nehodí.Řeším to stejně.
    Citát se mi moc líbí,možná proto,že patřím k těm,co spíše mlčí a ani psát mi moc nejde.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky