Mlecí kameny

Den před Silvestrem jsem šla na vycházku do Zvánovic. 

Autem jsem jela na Kobylu, tam jsem ho nechala na parkovišti a šla na okruh. Cíl byl Zvánovické mlecí kameny

kameny jsou zapadané listím a blíž se nadalo jít, protože tam byl močál, ale jsou viditelná kola 


podkovy pro štěstí 


lesem se klikatí Zvánovický potok a převaluje se přes kameny


hraniční patník

kameny porostlé mechem


malý brod

seník s krmelcem

a tady se voda přelívá přes kameny

malé kamenné srdce

na cestě bylo hodně bukvic



kudrnaté kořeny

odrazy v louži

Zvánovický potok




voda, kameny, mech a stromy, to mám ráda



poslední zbytky sněhu

mapa mé trasy, celkem 10 km

Počasí mi přálo, jenom bylo hodně bahna. Výlet byl vydařený.

Děkuji za nakouknutí.

Mějte se krásně.

Komentáře

Oblíbené příspěvky