Kříž stojí

V příspěvku "Jak se staví kříž "jsem ukazovala foto stavby kříže na cyklostezce v Říčanech. Byla jsem si vyzvednout doklady na úřadě a protože jsou prázdniny, tak jsem byla rychle vyřízena. Šla jsem se podívat jestli už stojí kříž na cyklostezce.



Kostičky mohli dát i mezi kotvy. Je to takové nedokončené. Já vím, zase se v tom rýpu. Jak říkají děti, že jsem velký kritik, ale já mám ráda věci dokončené.
Svíčka ještě hořela.





Srdce s plamenem, že bude líp.

Všem návštěvníkům mého blogu přeji pohodové dny.

Komentáře

  1. Říčany mám na dohled,když jedu k dceři a kde to tam je? Díky Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko je to v Říčanech za Marvánkem na cyklostezce směrem na Světice.

      Vymazat
  2. Kříž je velmi zajímavý,ale přijde mi rozhodně nedokončený.Kostky nejsou dokončený ani upevněný mezi.Stačil by prudký déšť a kostky uplavou.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky