Motol

 Koncem  ledna jsem měla hodně vyřizování. Měla jsem pravidelnou kontrolu v Motole, vše dopadlo dobře, návštěva zase za rok.

U voleb jsem zjistila, že mi končí občanka již 4.února, jela jsem na úřady zažádat o novou občanku a také řidičák.

Kocourovi přišla zpráva, že má jít na očkování, jako když to tuší, nepřišel domů. Další den hladový se domáhal snídaně, kterou dostal až po návštěvě veteriny.







Vše dobře dopadlo  a za odměnu jsem byla na koncertě o kterém jsem již psala a byl skvělý.

Pravidelně ve čtvrtek chodím na country večer, kde je také skvělá nálada.

Začal nám únor a už jsem si poznamenala nějaké akce, které se týkají masopustu.

Nyní vyhlížím sluníčko, které je v nedohlednu.

Krásný únor.

Komentáře

  1. Jak už jsem psala jsi hodně aktivní.Také jsem měla návštěvu lékaře a jsem ráda,že se sestra vrátila po měsíci z Londýna a budeme si moci naplánovat nějakou kulturu.Ven se skoro nedá vylézt pořád prší.Aspoň jeden den ať je lépe,chceme jet na hory za sněhem.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Srdečně zdravím... Někdy se toho sejde víc najednou. Doufám, že kocourek je po očkování...a je prima,. že i Ty jsi v pořádku. Tak že přeji úspěšný nový měsíc únor. Snad se dočkáme také sluníčka. To deštivé počasí už je docela otravné...ale na druhou stranu, za se budou plné studny a podzemní prameny. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky