Pasáž Vlasty Buriana a průchod Platýz

Pasáž Vlasty Buriana a divadlo Komedie



foceno přes sklo



jestli hledáte Zlaté časy, jsou zde, z východu pasáže V. Buriana

Palác Platýz
jedná se spíše o průchod než o pasáž.




krásné klenby



osamělá dívka

dlážděná dvorana, na jaře a v létě tam jsou stolečky na kávu a odpočinek

oblouková klenba

krásné kamenné patníky

Na záběrech je vidět sněhová přeháňka. 

Někdy je zážitků hodně a čekají na zveřejnění.

Tento příspěvek čekal dlouho.  

Pohodové dny 

a díky za návštěvu a milé komentáře.

Komentáře

  1. Tyhle pasáže už neznám,asi bych v Praze už zabloudila.
    Mám je ale ráda všude.U nás dnes byla dokonce chumelenice a tak jsem si myslela,že jsou fotky čerstvé.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem si myslela, že jsou to snímky dnešní, když jsem jela na sever vlakem, na zastávce Bezděz byla chumelenice a téměř tma...Pasáže já mám ráda moc a nejraději je procházím o Adventu.
    Zdravím tě. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné toulky pasáží. Hezké fotografie. Přeji prima dny

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky