Štěpánská pasáž

Z ulice Ve Smečkách vede pasáž do ulice Štěpánská. U této pasáže jsem byla dvakrát. Nejprve jsem ji prošla a vůbec mě nezaujala. Tady není co fotit. Odjela jsem domu a v hlavě mi stále vrtala myšlenka, že bych jí měla vyfotit. Při další cestě do Prahy jsem se tam vrátila a hledala výjimečnosti, které stojí za zdokumentování.

A kdo hledá najde.






Tato pasáž je pro jinou věkovou skupinu a pro jiný módní směr.




U východu do Štěpánské ulice jsem našla poklad!
Tato pamětní cedule. 



L.P.1381 zde stával průchodní dům u Hřebeckých. Jeho první známá majitelka byla šenkýřka Bělka.
Tento dům postavil Ferdinand Baumann Major v.v. dle projektu akad. architekta Evžena Rosenberga provedla Českomoravská stavební společnost.

Při rekonstrukci v roce 1938 zde nechali postavit tuto památní desku.
Nádhera.

celý nápis se mi do hledáčku nevešel, bílé šmouhy jsou sníh

Na druhý pokus se to povedlo.

Snad vás zaujala Štěpánská pasáž, ano jsou tam silné kontrasty, ale tak to je.

Krásné dny.

Díky za komentáře a váš čas při čtení mých příspěvků.

Komentáře

  1. Hezké fotografie. V Praze jsem už dlouho nebyla a ani po tom netoužím. na fotografie se však moc ráda podívám.

    OdpovědětVymazat
  2. Kdo hledá něco zajímavého,najde. a tobě se to podařilo.Tady to už vůbec neznám.
    Akorát si říkám,že bych tou pasáží večer sama nešla.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky