Mokřadní biotop

Mokřadní biotop je v Peklovském údolí v Kostelci nad Černými Lesy.

Došla jsem k rybníčku a byl zakalený po deštích.

Pohled na odpočinkový altánek 



Přítok do rybníčku a je vidět naplavený písek



Ostrůvek v rybníčku



Přepad z rybníčku






Chodí se po dřevěném chodníčku a kolem jsou informační panely


Strom ve vodě















Koruny stromů se začínají zelenat









Lesní mraveniště a bylo tam živo







Původně jsem jela fotit Šemberu, ale pořádali tam běžecké závody. 

Plné parkoviště, hodně lidí a tak jsem volila náhradní program. 

Nedaleko je tento mokřad a byla to dobrá volba. 

Potkala jsem jenom dva páry a jinak byl les můj.


Úspěšný start do nového týdne.


Komentáře

  1. Nádherné fotografie. Ano, to je příroda, jak má být a taková místa mám moc ráda. Mravenci už opravují svá obrovská mraveniště, ve vodě už se ukazují první tvorové. Žáby se připravují na námluvy, tráva už se zelená, objevují se první motýli, většinou žluťásci, kteří jsou nejodolnější.. Mám toto jarní období moc ráda. Přeji Ti krásné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná příroda,podobná je i u nás a ráda na takové procházky do ni chodím.Kostelec nad Černými lesy je blízko mé sestry a třeba se tam jednou podíváme.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  3. Takové jarní dny v přírodě jsou přesně to, co nyní všichni potřebujeme. Díky za ně u tebe. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Půvabné místo a vzhledem k těm závodů bych ho taky volila.
    Večernice, děkuji za parádní fotky a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky