Mšeno Františkova alej

 Po rychlé prohlídce města jsem šla do přírody. 

Naučná stezka mě dovedla k Františkově aleji.

Informační tabule o revitalizaci aleje.

Ale než jsem došla k ceduli procházela jsem okolo louky, která byla postříkaná

 a celá byla rezavá, asi ničili plevele.


Tady jsou vidět velké a staré stromy, převažovaly třešně.


Zde jsou již nové a mladé třešně.


Kousek od pěšiny byla malá  laguna a ptáčkové se k ní  létali napít.


Z aleje je pěkný výhled na město. 


Za polem u lesa byla stará kabina z auta a v té zeleni svítila do dálky.



Kaštany krásně kvetly.


Nezapomněli na ptáčky a rozvěsili jim budky.


Čerstvě narostlý choroš.


Záběr staré třešně, opravdu to byly silné stromy.


Klikaté koleje od traktoru


Stromový pupík


Některé kořeny mají prapodivné tvary.



Je sucho, půda je rozpraskaná.


Louka s lupinami.


A u ní lavička a výhledem do krajiny.


Přes louku vede alej s novými stromy, které splývají s pozadím.


Některé stromy upravovali.


Další stará třešeň.




Dnes opouštíme starý ovocný sad.
Příště půjdeme do skal.

Krásné dny.

Komentáře

  1. Je tam krásně. Mám taková tajemná místa ráda. Jen v těchto teplých dnech bych měla obavy z klíšťat. Krásné fotografie a umíš si všímat i různých detailů a to se mi moc líbí. Přeji Ti moc hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná zelená příroda.Koukla jsem do mapy a je tam všude hodně zajímavostí.Města moc nemusím,ale jednou za čas si v něm vyberu co se mi nejvíce líbí.Rozhodně to tady stojí za návštěvu
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná procházka, Večernice, ty třešně jsou opravdu staré. Úplně se tam vidím s Aaronem, máme rádi takové cesty...
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Aleje se mi moc líbí a ty staré stromy rovněž. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky