Mšeno umělecká škola

 Ušla jsem další dva kilometry a jsem u umělecké školy, která je vedle nádraží.


Mají pastelkový plot.


Na lavičce je bradavicový kmen a místo hlavy má kudrnatý koš.


Ozdobné kované zábradlí 
a vzadu je vidět vlak.


Kombinace kovu a kamene, krásní pávi.



Historický vlak, který čeká na své turisty.




Pohledem na nádraží se loučím se Mšenem. 

Bylo tady krásně, počasí bylo přímo snové, ušla jsem 15 km,

 plný foťák záběrů a ještě víc krásných vzpomínek.

Děkuju Martě za tip na Kokořínský rychlík, 

který mě dovezl do krásného místa.


Díky za nakouknutí a doufám,

 že jsem vás nalákala do krásného místa na prohlídku.

Mějte se fajn.

Komentáře

  1. Večernice, to je tedy parádní místo. Ten plot je úžasný!
    Děkuji za reportáž a přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Umělecká škola je fajn a má vystavené pěkné výtvory.Líbí se mi hodně pastelkový plot.Je to dobrý nápad.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky