Zlatohlávek zlatý

Letos mi poprvé vykvetla tavola červenolistá.

Obdivovala jsem květy jak jsou složené do kouličky z drobných kvítků a tyčinky vykukují ven.

Na květech byl zelenozlatý brouk. 

Nejsem znalec brouků a vyhledala jsem si na internetu, že se jedná o zlatohlávka zlatého.





Na květech byli i jiní brouci.



Tento brouk  se zajímá  o jiné věci, než o tavolu.


Byla tam také vosička.


Také tam lezl malý mravenec.



Je zajímavé, že jsem zlatohlávka na zahradě nikdy neviděla a nyní na tavole jich bylo několik.
Zřejmě jim tavola chutná a to je dobře.

Krásný víkend všem mým příznivcům.


Komentáře

  1. Krásný květ a krásně nafocené detaily!
    Večernice, poučila jsem se u tebe.
    Přeji příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné květy,tavola nám kvete pod okny,ráda ji fotím.
    Toho broučka jsem asi nikdy neviděla,oba jsi parádně nafotila.
    Hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké. Oba broučci jsou zlatohlávkové, jen ten druhý je skvrnitý, také popisovaný jako tmavý. Tady naouka h je jich plno, zvláště když jsou louky plné květů. Krásnou neděli a pohodové letní dny přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo spoléhala jsem na tebe, že se ozveš a upřesníš o jakého broučka jde. Zase jsem si rozšířila obzory. Díky a měj se dobře.

      Vymazat
  4. Ahoj, milá Večernice, pěkně sis zafotila brouky na své květině.Jo, jak je někde něco dobrého k snědku, hned je tam živo. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky