Měsíční údolí Konopiště

Když jsem opustila lesní údolí, cesta vedla osadou - vesnicí Chlístov mezi domy. U jednoho opravovaného srubu jsem cítila intenzivní vůni smůly ze dřeva.  


Po prozkoumání okolí jsem viděla tyto truhly. Zpozorněla jsem co to je a oni to byly rakve.
Cestou potkávám různé zajímavosti, ale na rakve jsem ještě nenarazila, až nyní. 





Tady už se přibližuju ke Konopišti.
Rybníky byly zelené a na jednou plavala nutrie.





Procházela jsem přes golfové hřiště, ale nebylo zrovna moc dobře udržované.


V zadní části parkoviště u Myslivny byl dřevěný hlídač.


Viděla jsem tyto stojany,
 myslím si, že jsou pro létající talíře, kluci si je tam házeli.





Dřevěná socha před zámkem


Na zámku se večer konala Hradozámecká noc.

Už mě bolely nohy a bylo dusno, začínala jsem pociťovat únavu.
Fotka je šikmo, nejvyšší čas jít domu.


Pohled na opravenou zámeckou věž




Touto pěšinou jsem šla na vlak do Benešova.



Procházka Měsíčním údolí byla nádherná.

Děkuju za návštěvu 

a přeju pěkný den.


Komentáře

  1. Večernice, ráda jsem se s tebou prošla. A musím říct - tolik rakví pohromadě jsem nikdy neviděla. Ten koš je na discgolf, hází se létacími talíři.
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky