Měsíční údolí

Někde jsem četla, že parta seniorů se chystá navštívit  Měsíční údolí. Poznamenala jsem si to a tuto sobotu ve 12 hodin jsem jela vlakem do Poříčí nad Sázavou, kde trasa začíná.


Osada Měsíční údolí
Byla založena v r. 1924 v typickém western stylu jako první trampská osada v tomto kraji a jedna z prvních v ČR. Proslavila se zejména svojí sportovní a kulturní tradicí. Ať byly doby jaké byly, byla vždy tím nejlepším únikem do krásné přírody. Malý stát ve státě bez politiky a veškerých světských problémů. Vládl tu Velká Manitou, panoval kamarádský duch a jednoduché zákony divokého západu. I když původních osadníků již moc nezbývá, tradice přezívá a srdcích nové generace a všech kamarádů. 

Poseď, popij , zahraj a zazpívej si s námi, ale nenič a nenechávej odpadky. Jen tak se staneš našim kamarádem.

Text z dřevěné informační tabule.















Cesta vede podél Konopišťského potoka, která je lemovaná lesem a skalními útvary. Místy bylo hodně kořenů a kamenů, ale to k vycházce do přírody patří.

Šla jsem z Poříčí nad Sázavou proti proudu potoka po červené turistické značce.

Cesta pokračuje ke Konopišti, ale to bude zase příště.

Děkuju za váš zájem a přeju pěkný den.

Komentáře

  1. Krásný název pro krásné místo.Taková místa mám ráda.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásné místo. To by bylo něco pro mě. Vyzařuje z toho místa klid a pohoda a i Racek tam je jako u nás... nádhera. Těším se na pokračování.

    OdpovědětVymazat
  3. To místo se nejen krásně jmenuje, ono i krásné je.
    Večernice, děkuji a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky