Srpen 23 přehled

 Srpen byl hodně horký a suchý měsíc.


Začaly kvést jiřiny, jsou to moje oblíbené květiny pro jejich barevnost, tvar a také mají hodně květů.

Ve skleníku dozrávají rajčata a papriky


Gladioly mají jemné květy a vykvetou do posledního poupěte


Otevřeli Štvanickou lávku, ale okolí se ještě upravuje


Prošla jsem se po Rohanském nábřeží až do Libně


Cestou jsem míjela krásné květy


Zátoka Libeňský ostrov a Libeňský zámeček to jsou symboly Libně


Když jeden víkend pršelo, to byla příležitost navštívit Vojenské muzeum, které mě překvapilo pěkně a moderně vypracovanou expozicí


Neplánovaná návštěva Chrudimi byla nádherná, ale čas byl omezený a je důvod město prozkoumat podrobněji.


Před horkou sobotou jsem se schovala v čistírně odpadních vod v Bubenči a její architektura je dech beroucí



Také jsem měla možnost si prohlédnou sochu Lilith 


Poslední víkend v srpnu jsem prošla Měsíční údolí u Konopišťského potoka, kde je nádherná krajina 


Procházka vedle přes Konopiště, které je opravené a svítí novotou.


V srpnu jsem měla hodně aktivit cestovních, poznávacích, ale i pracovních.
Doma mi opravovali fasádu od mechu a vlasových prasklin, ale hlavně byli ochotný mi vyměnit prkna ve štítě domu  na návětrné straně, která byla už hodně špatná a navíc se do nich pustil datel. Podbití natřeli a domeček dostal nové šaty a to byl hodně těžký kámen, který mi spadnul ze srdce. Až čtvrtá firma se do toho pustila.

Nyní začíná září a mám předsevzetí trochu zvolnit.

Přeju všem úspěšný start do nového měsíce září.

Děkuju za vaše nakouknutí a také za vaše komentáře.

Mějte se fajn.


Komentáře

  1. Měla jsi opravdu srpen plný různých aktivit.Zahrádka je krásná,jak okrasná,tak i užitková.Nás nejdříve brzdilo v nějakých aktivitách horko
    a teď zase deštivé dny.Tak se těším na září,že budeme zase více výletovat.
    Měj se hezky a opravdu zvolni

    OdpovědětVymazat
  2. Jako vždycky krásné ohlédnutí za uplynulým měsícem.
    Moc ti přeji, aby se září vydařilo podle tvých představ. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké ohlédnutí za tímto měsícem. Hodně jste toho stihli. My jsme měli hlavně kvůli vedru spíše "okurkovou sezónu." Krom jedné cesty do Č. Kamenice spojenou s cestou do Děčína jsme se nikam nedostali a tak se toulám po okolí města. Co mi zbývá...krásný víkend přeji.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky