Velký mlýn

Opustila jsem loděnice a došla jsem podél Rokytky k Velkému mlýnu.






Budova je po rekonstrukci a nabízí půjčovnu knih a v zadní části se schází maminky s dětmi, kde si četly pohádky. Také je tam kavárna.


Vpravo teče Rokytka.






Libeňský zámek kde jsem se vdávala.


Toto je pomník Jindřišky Novákové u základní školy Bohumila Hrabala.
Pomník připomíná mladou studentku této základní školy, kterou nacisté popravili v koncentračním táboře Mauthausen ve věku 14 let za pomoc Janu Kubišovi po atentátu na Reinharda Heydricha.


Tady moje dlouhá procházka z Florence přes Štvanickou lávku, Rohanské nábřeží, Libeňský ostrov a Libeň končí. 

Děkuju za trpělivost, cestou bylo hodně zajímavostí, které jsem musela rozdělit na jednotlivé příspěvky. 

Těší mě vaše návštěva a také komentáře.

Pohodový den.

Komentáře

  1. Chodiš na zajímavé procházky,aspoň nás provedeš místy,kde já to vůbec neznám.Pouze jsme vozili vnučku do Libně na vlak do Ostravy.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Večernice, mně se toho procházení moc líbilo. Mlýn je příjemné místo a Libeňský zámeček je krásně opravený, kaple v něm je úžasná, i když ji znám jen z fotek - Adam tam byl před pár dny na svatbě.
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky