Martinice

 Tento víkend jsem byla s pracovním kolektivem v resortu Equitana Martinice. 
Resort je zaměřený na koně, ale poskytuje i  wellness a bazén.

















V sobotu probíhaly soutěže v parkurovém skákání.
Od 9 hodin soutěžily dívky a odpoledne byl hlavní program.
V tomto prostředí se nepohybuju a tak to byl zážitek.
Koně mám ráda, ale mám z nich respekt.

Náš program byl v sobotu navštívit Svatou Horu v Příbrami 
a návštěva Hornického muzea, ale to až příště.

Díky za návštěvu a také za komentáře.

Krásné podzimní dny.


Komentáře

  1. To je moc pěkné místo.Dnes jsme cestovali za Pardubice a manžel mi
    ukazoval,kde se koná Velká pardubická.Já na ni nekoukám,bojím se,aby se koňům něco nestalo.Lidé se zraní a vyléčí,ale koně musí utratit.Ta druhá fotografie se sluncem na vodní hladině je nádherná.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné prostředí a koně mám moc ráda - prostě parádní víkend.
    Večernice, užij si sváteční den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné místo! přeposílám mladší vnučce, koňařce. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky