Září 23 přehled

 Září bylo bohaté na události.
Jdeme si připomenout co jsem viděla, zažila a navštívila.

Zahrádka byla barevná a podzimní květy mi dělaly radost.

Soutěž plavidel ukončila léto.

Návštěva muzea hudby s nádhernou architekturou.


Prohlídka Pražského hradu bez kontrol.


Na Říčanských slavnostech vystoupila Olga Lounová a Janek Ledecký.


Komentovaná prohlídka sanatoria v Kostelci nad Černými Lesy.


Před prohlídkou sanatoria jsem se zastavila na hřbitově vyfotit staré náhrobky.


Děti měly fáborkový pochod.


Neplánovaně jsem si prohlédla skleněnou výstavu na  Vyšehradě a kasematy.


Také jsem nakoukla na Vyšehradský hřbitov.


S pracovním kolektivem jsme měly víkend v Martinicích (byly tam jenom ženy).


Zúčastnily jsme se komentované prohlídky Svaté Hory v Příbrami.


A také jsme sfáraly do dolu sv. Anny a Prokopa v Příbrami.


V září jsem měla hodně aktivit 
a snad proto mi připadá, že měsíc utekl hodně rychle.
Zítra přivítáme nový měsíc říjen.

Děkuju za vaši návštěvu 
a velké díky za vaše komentáře.
Úspěšný měsíc říjen.

Komentáře

  1. Září jsi měla krásné a plné zážitků.Bylo hezky a tak jsi ho opravdu využila.Sice se na víkend počasí pokazilo,ale snad bude babí léto pokračovat.Přeji ti hodně krásných výletů a zážitků i v říjnu.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, opravdu bohatě a skvěle využitý čas. Ta plavidla mi připomněla podobnou akci na nedalekém rybníku "Valašský fták"To zase do rybníku padala z letové rampy na břehu všelijaká letácí zařízení i s posádkou, mnohde i vicečlennou a porota měřila, kdo dál doletěl. Před startem bylo možné všechny "stroje" poznat. Tyhle akce jsou fakt skvělé.Jen už se ta tradice asi vytratila. Někdo se toho musí ujmout.

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní přehled a máte hodně zážitků a o tom to je. Přeji krásné i říjnové dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle přehledy mám moc ráda, sama toho nějak nejsem schopná...
    Děkuji, hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky