Kostel sv. Vavřince Rumburk

 Kostel sv. Vavřince v Rumburku.









Římskokatolický filiální kostel svatého Vavřince s kapucínským klášterem v Rumburku tvoří barokní sakrální areál z let 1683–1690. Po jihovýchodní straně kostela sv. Vavřince je komplex loretánské kaple s ambity. Celý komplex kapucínského kláštera s kostelem, včetně lorety, je chráněn od roku 1966 jako kulturní památka


Kostel stojí vedle frekventované silnice a na snímcích jsou vidět popraskané zdi.


Poslední rekonstrukce kostela byla před 120ti lety a tak čeká na lepší časy.



V tomto kostele jsem se necítila vůbec dobře. 
Byl hodně ponurý, ze stropu visely dlouhé černé pavučiny.
 Lustr byl silně špinavý  a i když svítil nepouštěl žádné světlo.
Na podlaze byl vidět také starý prach a špína.
Asi uklízeli také před 120ti lety.

Ne vše je zalito sluncem.

Loretu připravím na příští příspěvek.

Pěkné dny.




Komentáře

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Kostel vypadá dost hrozně i z venku.Ale takových jsem už viděla.
    Škoda,že se o vnitřek lépe nestarají,když je už otevřen veřejnosti.
    Hezký večer a pěkný víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem taky byla na podobném místě, ani já jsem se tam necítila…
    Večernice, měj hezkou sobotu. Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky