Šaty které tančí

Šaty které tančí 
je výstava kostýmů z televizní soutěže StarDance,
 které zapůjčila Česká televize.
Výstava je v Tančícím domě v Praze.








Dva snímky kostýmů ze soukromé sbírky od Heleny Vondráčkové,
která soutěžila v Polsku.







Také byly vystavené doplňky a bižutérie








Pěkná výstava,
 kostýmů je hodně,
 ale popisky byly malé 
a ještě byly umístněné nízko
 a pokud jsem si to chtěla přečíst,
 tak jedině hodně v předklonu, 
což nebylo komfortní.

Děkuju za nakouknutí 
a přeju krásné dny



Komentáře

  1. Jooo, je to nádhera a na těch krásných lidech, kteří se dokázali naučit tak krásně tančit, to bylo úžasné. Star Dance jsem si opravdu užívala a vychutnávala a všichni byli úžasní. Přeji Ti krásné dny a v pohodě a ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  2. Šaty jsou všechny úžasné.Já na Star Dance nikdy nekoukala,ač mám tanec ráda,nějak mě to neoslovilo.Kdysi jsem toužila si takové šaty obléct.Chodili jsme dlouho na plesy a ráda jsem si vymýšlela šaty.Šila jsem si je sama.Ty poslední jsem ještě měla na maturitních plesech vnoučat a to bylo u vnučky na jaře.Dokonce jsme si s manželem i zatančili.Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. Večernice, děkuji za krásnou reportáž, včera jsem byla nedaleko, ale nakonec mi to nevyšlo...
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky