Říčanský potok

Říčanský potok u ragbyového hřiště směrem k zimnímu stadiónu prošel opravou.

Na dno koryta dali kameny, které zpomalují proud vody.

Zpevnili břehy. Přidali zábradlí a lavičky k odpočinku.




Za zelenou budovou je zimní stadion.





Potok za silnicí je v přirozeném korytu.


Pár obrázků ze sobotní malé procházky v Říčanech.
Dál jsem šla k Marvánku, ale to bude až příště.

Děkuju za návštěvu
 a také za vaše komentáře, 
jsem ráda za vaše reakce.

Přeju vám úspěšný nový týden.


Komentáře

  1. Moc se mi líbí takové úpravy toku ve městě. Lidé pak přitomnost vody více vnímají a mohou u ní i relaxovat. I u nás je plánována úprava kolem řeky v centru města, ale kdo ví, zda se toho dožiji. Hezký slunečný den přeji.

    OdpovědětVymazat
  2. Večernice, díky za krásné fotografie a zajímavý článek. Ten potok je upravený fakt úžasně. To se mi moc líbí. U nás teď upravují Mandavu, tak jsem docela zvědavá, jak to dopadne...přeji krásný den a těším se na další příspěvek.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Večernice, to jsem překvapená, několik let jsem v Říčanech nebyla a ejhle. Doprovázela jsem tam spoustu roků vnučku na výtvarku. ( kousek nad rybníkem vedle školy).Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezky upravené! Ono se to někdy zdá zbytečné, ale když přijde velká voda...
    Večernice, měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ta úprava se mi moc líbí.Moc hezky upravili i okolí.
    U nás podél sídliště upravovali už před lety asi Povodí Labe koryto Odolenovického potoka.Radost pohledět.Na břehu vysázeli stromy.
    Po letech to vypadá hrozně,potok vyschnul a břehy jsou tak zarostlé,že se tu nedá ani projít.Nikdo se o to dál nestaral.Škoda
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkná procházka k bezvadné upravenému potoku. Je to opravdu OK.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky