Uhlířské Janovice

 Po týdenním léčení jsem chtěla jít do přírody. Po deštích je vše promáčené a na lesních cestách stojí voda. 
Zvolila jsem městskou turistiku. Jela jsem do Uhlířských Janovic. 
Při courání městem jsem došla k dlážděné cestě, která mě zvala na procházku Tyršovými sady.


V sadech mají tři malé rybníčky, které jsou jako biotop.


Přes park protéká malá říčka Vrchlice.




Pohled na kostel sv. Aloise


V parku mají dřevěné sochy





První jarní květy






Stavidlo od rybníčků vytéká do této vodoteče a dále do říčky Vrchlice






Pohledem na lípu Svobody se dnes rozloučíme.

Parkem, který byl upravený, jsem se ráda prošla.
Příště budou historické objekty.


Děkuju za návštěvu a velké díky za vaše komentáře.

Mějte se fajn.



Komentáře

  1. Pěkné místo. Pro mne neznámé.
    Pohodovou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné místo s mnoha zajímavými prvky. Přeji hezký týden

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky