Batman

Jela jsem na výstavu Praha feministická, která byla zavřená. 
Nenapadlo mě, že bude otvírací doba pouze v pracovní dny.
Byla jsem tím tak zaskočená a neměla jsem náhradní program.
Při procházení ulicemi jsem natrefila na tohoto cizince, který měl originální oblek.


Potom mi nad hlavou přeletěl Červený jelen.


U banky se chystal skočit lev


Na Václavské náměstí proudily davy na demonstraci
 a to jsem už nefotila a šla jsem na nádraží a jela domů.
Ne vždy se plány podaří.


Díky za návštěvu a také za vaše komentáře.

Mějte se fajn.

Komentáře

  1. Ten Batman asi byl nějaký LGBT a ještě neví, co je. Někdy se den nevydaří podle představ, ale přece jen jsi nějaký zážitek měla. Tak ať se vydaří dny další .

    OdpovědětVymazat
  2. No, prostě není každý den svátek, že :-).
    Měj klidný pohodový den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. To si občas člověk klepe na čelo, co si někteří lidé vymyslí a čím se prezentují. Svět se fakt zbláznil!!! Přeji Ti krásné jarní dny plné sluníčka.

    OdpovědětVymazat
  4. To se stane! Na druhou stranu Praha nabízí spoustu možností...
    Večernice, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé postřehy.Co všechno se dá v Praze vidět.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky