Planetární stezka Vestec

Planetární stezka  ve Vestci u Prahy
Trasa vede po cyklostezce Vestec-Kunratice
 a prostřednictvím informačních panelů vás seznámí s naší sluneční soustavou. 
Názorné ukázky vám pomohou vytvořit si představu o velikostech těles
 a vzdálenostech ve vesmíru.































Některé informace, se kterými nepracuji se po určité době vytratí z mysli.
Při této procházce jsem si obnovila seznam planet po sobě jdoucích.
Mám ráda naučné stezky. Vždy mě o něco obohatí.

Dnes byla turistika s astronomií.
Příště budou kameny v parku.

Děkuju za návštěvu a mějte se fajn.



Komentáře

  1. Takové vyšlápnutí s poučením je bezva ! Díky za dnešní osvětu.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavá stezka. Tam by se mi líbilo. Přeji Ti krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tahle naučná stezka je boží! Trochu mi připomíná mojí videoprezentaci o vesmíru pro mé klienty :).

    OdpovědětVymazat
  4. Moc zajímavé místo, Večernice. Trocha opakovaní nikoho nezabije.
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé a hezké místo.Také by mně neškodilo si připomenout planety.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky