Přehled březen 24


Dnes je poslední den v březnu.
To vždy připravuju malou rekapitulaci, co měsíc přinesl.
 

Konečně jsme se dočkali, začínají jarní květy a příroda dostává barvy.


Mé pracovní setkání jsem spojila s vycházkou po Vesteckém sportovně relaxačním areálu.
Prošla jsem Planetární stezkou


Molo přes Vestecký rybník a skulptura umístněná uprostřed rybníka mě překvapily.



Na krátkou procházku k mokřadu v Kostelci n.Č.L. jsem šla, 
že budu fotit vodní ptáky.
Nebyl tam ani jeden. 


Objevený, pro mě nový rybník v Kozojedech.
Rybáři si to tam udržují a okolí je příjemně klidné.


Po další nemoci jsem jela do Říčan a šla jsem se podívat na nové výhledy,
 které ještě neznám a viděla jsem skate park.


Mám ráda mlsání, mřížkový koláč k čaji a kávě se hodí.


Konec března je ve znamení Velikonoc.


O Velikonocích jsem cestovala, proto jsem se na chvíli odmlčela.
Výlety ukážu v dubnu.

Tímto se loučím s měsícem březen,
jdu přetočit hodiny na letní čas 
a Velikonoční pondělí bude na APRÍLA.

Díky za vaši přízeň a přeju vám krásné dny.

Komentáře

  1. Mlsání je fajn činnost, milá Večernice. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. I Tobě krásné dny. Měla jsi barevný a činorodý březen. Tak hurá do dalšího měsíce. ten čas tak strašně rychle letí.

    OdpovědětVymazat
  3. Večernice, ráda jsem se podívala na přehled a těším se na cestovatelské příspěvky.
    Užij si sváteční pondělí, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké shrnutí. Teď už bude hezky a jistě i více aktivit. Přeji ti krásný vstup do nového měsíce - dubna.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky