Czech Press Photo 24

Minulý víkend bylo počasí nevlídné, pršelo i chvílemi padal sníh a byla zima.
Na courání venku to nebylo.
Jela jsem na výstavu Czech Press Photo 24.
Tento nápad měla polovina Prahy.
Čekala jsem půl hodiny než jsem se dostala k pokladně.
Potom to bylo už v klidu.








Výstava je doplněná obrazovkami na kterých běží další fotografie.
Přírodě je věnováno málo fotografií
 a reportážní fotografie ukazují naší neklidnou dobu.

Pokud se zajímáte o fotografii, tak výstavu doporučuju.

Přeju pohodové dny.



Komentáře

  1. To musela být zajímavá výstava a je vidět,že lidem si fotografie líbí.Já chodím u nás ve městě,ale to je jenom jedna malá místnost a vystavují tam místní fotografové.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
  2. Vím, že tyto fotografie jsou vysoce kvalitní a hodnocené, ale na mě vesměs působí spíše depresivně, tak že já bych asi zrovna na takovou výstavu nešla. U nás občas na výstavy chodím, ale to bývají vesměs krajinářské. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle fotky zachycují většinou dramatické okamžiky, ale taky se ráda podívám...
    Večernice, děkuji za reportáž a přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Kdyby výstava byla blíž, šla bych.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky