Poděbrady

Od Slavníkovského hradiště jsem šla se volným tempem podél vody
 k soutoku Labe s Cidlinou.
Cesta je po rovině a nenáročná.





Rybáři vyndali pruty a už sedí u břehu


Cyklisté mají přestávku.


Začala také lodní sezona


Někteří pluli na pohodu a někteří zase na rychlost.


Poděbradský zámek je už vidět






Na nádvoří jsou růže od herců a významných osobností.


V Poděbradech se léčí srdce a na nádvoří mají expozici.


Kolonáda byla zaplněná lidmi, pořádali tady jarní trhy.


Prodávali se různé dobroty.


Květinové hodiny nesmí chybět.


Jarní parkové úpravy jsou dokončené.


Účastníci setkání Historických kočárků jezdili po parku.


Tak to byly jarně Velikonoční Poděbrady.

Krásný den.

Komentáře

  1. Poděbrady v podstatě vůbec neznám. Vždycky jsem jenom projížděli, Takže jsem se ráda na fotky podívala.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou to krásná místa a mně známá.U soutoku Labe a Cidliny jsme byli několikrát se sestrou a švagrem.Podél Labe sem vede parádní cyklostezka.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezká reportáž z lázeňského města.
    Večernice, měj příjemnou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Je tady jsem se loni také procházela. Hezké fotky.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky