Revitalizace Louňovického potoka

 
Připravuje se revitalizace Louňovického potoka.
Vykáceli dřeviny.
Do louky mají udělat meandry, které zpomalují průtok a udržují vodu v přírodě.
Podle pařezů, tam bylo hodně stromů.



Pokácené olše mají dřevo zabarvené do červena
a to byl důvod proč jsem tam šla si to zdokumentovat





Hromady křoví čekají na drcení


Vytěžené dřevo z okolí potoka








To není můj kocour, 
to mě sledoval cizí kocour jak tam pobíhám po louce a fotím
 a zároveň bral slunce, protože mhouřil oči a to je známka, že je spokojený.



Díky za návštěvu a mějte se fajn.


Komentáře

  1. To je tedy zajímavé zabarvení dřeva !
    Měj se hezky a měj pěkné dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda těch vzrostlých olší, ale určitě po úpravě potoka budou vysazeny nové. Olše rostou docela rychle stejně jako vrby. U nás upravují koryto řeky Mandavy a byly tu vykáceny více jak staleté duby a buky. Až mě nad těmi pařezy srdce bolelo, když jsem počítala letokruhy a napočítala jsem jich 108. Prý tam také budou po dokončení úprav, vysázené nové stromy. Měj se moc pěkně a užívej si jarních dní.

    OdpovědětVymazat
  3. Je mi líto těch stromů,ale snad to bude ku prospěchu věci.U nás u sídliště také před lety revitalizovali potok,břehy krásně upravili a teď je tam prales.Nalétalo tam,kde co
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavá reportáž, uvidíme, jak celá akce dopadne.
    Večernice, přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky