Hokej

 
Byla jsem v Praze a zajela jsem se podívat k O2 aréně jaká tam je atmosféra.
Čekalo nás utkání se Švédskem.
Na lavičce seděl malý chlapec, nechtěla jsem ho do záběru.
Čekala jsem až odběhne a nic, stále tam seděl, za chvíli přišel tatínek a začal ho fotit.
Čekání mě nebavilo, tak jsem ho vyfotila.



Fanoušci Švédska již přicházejí



Fan zona byla ještě zavřená a dělala se fronta fanoušků


Ostraha je připravená



Hokejem to žilo i v obchodním centru


Zápas Česko Švédsko skončil 7:3.
V neděli večer budeme hrát velké finále.








Komentáře

  1. Jo, jo. Finále je tady !
    Pěknou neděli a večer pevné nervy !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. No, ale byla to včera jízda, že!
    Večernice, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Zlato máme!Já to moc nesledovala,ale včera jsem se dívala.
    Fotografie s chlapcem je parádní.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky