Přehled květen 24


Každý měsíc tak rychle uteče a květen také končí.
Pravidelný měsíční přehled je připravený.
Co mi květen nabídl?

Krásnou vycházku do zahrad pod Pražským Hradem

Návštěva Vondráčkovy továrny v Kostelci nad Černými Lesy,
 kde se představovalo umění všeho druhu



Procházka ekologickou farmou Myšlínské zahrady



10.ročník Kuličkiády byl souboj mladé a staré generace


Vždy 15. dne zveřejňuji černobílé foto


V květnu se zahrada proměňuje do různých barev, tvarů a vůní


Plánovaný celodenní výlet do Kosmonos a návštěvu Lorety

Moje tajné přání si mi splnilo.
 Navštívila jsem kostel sv. Anny "Pražská křižovatka", 
která je spojena s Václavem Havlem. 


Létající motýl od Davida Černého a jeho instalace na obchodní dům Máj
 a já jsem šla okolo.


Velká sportovní akce se konala v Praze a Ostravě mistrovství světa v hokeji.
Sledovala jsem to v televizi a v sobotu jsem se jela podívat do okolí O2 arény,
 jaká tam je atmosféra. 
Byla jsem tam s velkým předstihem a u Fan zóny se začínala už tvořit fronta.

V neděli bylo velké finále, které náš tým dovedl úspěšně ke zlaté medaili.
SKVĚLÝ!!!


Začíná kvést tavola a na květ přilétl  Zlatohlávek zlatý.

Kdo by to tušil, že konec května bude ZLATÝ.

Díky za nakouknutí a také za vaše komentáře.

Mějte se fajn.

Komentáře

  1. Měla jsi pestrý květen ! V závěru pozlacený.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Máš za sebou úžasný měsíc.Ať je červen podobný
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Opět krásný přehled za měsíc květen a ten zlatohlávek nakonec je jako pečeť. Krása!!!! Přeji Ti moc hezký další měsíc - červen.

    OdpovědětVymazat
  4. Večernice, měla si moc hezký měsíc. Zažila si spoustu parádní kultury.
    Přeji hezký červen. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Opět měsíc plný zážitků a pěkných procházek. přeji hezké počasí i do června, i když tento měsíc věru pěkné nezačal, alespoň u nás?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky