Sbírka básní

 
Sama sobě nepřítelem
aneb i duše může bolet




Od knihovnice mám půjčenou sbírku básní, 
kterou v těžkých chvílích napsali "blázni".
Sbírka je tak trochu psychického zdraví osvěta.
Je to hodně těžké čtení.
Sama bych si ji nevybrala.

Sbírka je věnovaná všem lidem,
kteří trpí poruchou příjmu potravy, 
poruchou osobností či jiným psychickým onemocněním.

Vybrala jsem jednu lehčí báseň:

Knihomol
Tereza

V listech tajemství se skrývá.
Mám v srdci touhu tajemství to znát
a vlastním poznáním mu život vdechovat.
Ze stránek pro mne inkoust slova zpívá.


Komentáře

  1. Ráda jsem básně recitovala, jezdívala i jako dítko školou povinné po soutěžích.
    I jsem poezii četla. Teď už spíš jen tak nárazově.
    Klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já podobně. A na gymplu jsem se pak zúčastnila jako technický pomocník poroty, kdy jsem do mikrofonu sdělovala jednotlivé bodování a psala záznamy při již tradičním Mezinárodním festivalu poezie v našem městě. Byl to zážitek.

      Vymazat
  2. Pěkné verše. Mám takový dojem, že právě lidé s nějakou bolestí v srdci, duši, či podobně píši básně častěji a snad i lehčeji. Nemusí hledat slova k rýmům, tryskají z hloubky duše. Často jsou to lidé uzavření do sebe a slova tisknou na papír.

    OdpovědětVymazat
  3. Básně mám ráda,ale nevím,zda bych si zrovna tuto knížku vybrala.Ale,jak píše Maruška,když mají lidé nějakou psychickou poruchu,tak jim to pomáhá se z toho vypsat.

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle bych si musela dávkovat, lehké čtení to určitě není.
    Večernice, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky