Rohový dům

Vedle Masarykova nádraží v Praze dokončili rohový dům.




Pěkný den.

 






Komentáře

  1. Na fotce vypadá jako úzká stěna. Zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Večernice, přiznám se, že pohledy od dálnice v prostoru k Hl.n. na uskupení nových budov u Masarykova nádr. se mně a jiným moc nelíbí, ale musíme si zvyknout - už jsem pochopila, proč asi tenkrát hořelo na Florenci, aby se tam pak dalo stavět?
    V takových budovách bude co? byty asi ne, kanceláří je po Praze nadúroda a nějak mi uniká, co tedy skrývají. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavá stavba.
    Hezký sváteční den

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbil už na jaře.
    Večernice, přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavá stavba. V Praze už jsem nebyla hodně dlouho a už se tam asi nepodívám. Nové budovy tam rostou jako houby po dešti...Měj krásný prodloužený, sváteční víkend.

    OdpovědětVymazat
  6. Je to o zvyk. Matičku Prahu znám hodně povrchně, takže do nějakých úvah se moc nepouštím. Ono to chce vidět na vlastní oči.
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky