Úvaly Stonehenge menhiry

 
Naučnou stezku Úvaly jsem měla již dlouho připravenou. Dokonce jsem se tam jednou již vydala a vyhnala mě bouřka. 
Vnoučata  vyšetřily dva dny volna, tak jsme chytily příležitost za pačesy a jely na výlet do Úval na menhiry.


Parkování ve všední den je problém. Auto jsem nechaly u Penny.
Cestou vedla okolo nové budovy pivovaru.



U mostu přes Výmolu byla tato cedule.


Minuly jsme novou školu,


která sousedí se starou školou a ta má krásné grafity


Pohled z lesa na věž kostela Zvěstování Panny Marie



Masarykovou stezkou jsme šly do kopce k rozhledně Vinice


Rozhledna Vinice


Byl trochu opar, ale výhledy jsme si užily



Od rozhledny vede Alej úvalských dětí, která je vysázená z dubů


Pohled na alej z rozhledny


Na konci aleje mají vysázený malý ovocný sad


A jsme u menhirů







Cestou zpět jsem šly okolo domku, kde měli tuto pěknou suchou zídku


Přes starý kamenný most jsme se dostaly ke starému válcovému mlýnu


Stavidlo na mostě


Zarostlá cedule



Sběratelka srdíček se nezapře



Na zahradě měli opřené staré mlecí kameny



Okolo nádraží jsme se vracely zpět k autu





Dětem se výlet líbil a  to nás čekal druhý den ještě  jeden, ale to až příště.

Díky za návštěvu a mějte pohodový den.

Komentáře

  1. Zdravím. To byl moc hezký výlet a krásné jsi vše nafotila. Menhiry vypadají zajímavě. My tu máme na Dymníku Kamennou hvězdu, která byla vytvořena před lety podle astrologických propočtů a přesnou výměrou magnetického pole onoho místa. Je pravda, že dost lidí tam chodí čerpat energie, studenti se tam chodí učit . Já tam také ráda chodím a to místo na mě působí pozitivně.

    OdpovědětVymazat
  2. Menhiry se mi líbí. Mají zajímavou tajemnou atmosféru.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky