Lustry

 
Lustry v obchodním domě Máj



Pěkný den


Komentáře

  1. A jak se ti tam celkově líbilo ? Zatím jsem to viděla jen v TV a nevím, co jsi o tom mám myslet.
    Hezkou neděli Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem jenom procházela na Národní třídu a zaujaly mě světla od lustrů, tak jsem je cvakla. Jen si uvědomuju, že to působilo neokoukaným dojmem. Asi si na to musíme zvyknout.

      Vymazat
  2. ...vyrobené v Kamenickém Šenově....jsou to opravdové skvosty.

    OdpovědětVymazat
  3. Zatím chodím jen okolo a sleduji, aby mi některé to motýlí letadlo nespadlo na hlavu. Jsi pohotová, to se ví dávno, milá Večernice. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou nádherné.Hezký začátek nového týdne

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle vypadá krásně. Jinak z reportáže v TV jsem byla poněkud rozpačitá...
    Večernice, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky