Pelhřimov město

Jela jsem do Pelhřimova, abych věděla, co mě čeká
 ( jak říkal pan Hrušínský ve filmu Vesničko má středisková)
Prošla jsem Horní bránou a kouklo na mě toto náměstí.
Město Pelhřimov vůbec neznám a byla jsem mile překvapená.






Do Pelhřimova jsem přijela v půl dvanácté a než jsem došla na náměstí, byl čas oběda.
Procházela jsem okolo hotelu Slavie a přes okno jsem viděla, že mají na stole bílé ubrusy. Koukla jsem na jídelní lístek, který byl u dveří venku a ceny lidové. Měli rajskou omáčku a já si ji dala. Celou dobu jsem trnula, abych tam nezanechala červenou kaňku na ubrusu. Vše dopadlo dobře, já byla za půl hodiny najedená a i s pitím za 200 Kč. 
Na bílém ubrusu jsem už hodně dlouho nejedla a to byl zážitek. 


S plným břichem jsem šla na průzkum města.


Zámek Pelhřimov




Hradby mě zaujaly svojí barvou a také stavbou





Krásný erb a andílci z každé strany




Vyhlídková věž u kostela sv. Bartoloměje


Sluneční hodiny



sv. Jan Nepomucký




Koncertní a výstavní síň sv. Víta


Tento dům byl nový a postavený na Svatovítském náměstí.
Upoutal moji pozornost, ale nerušil vzhledem náměstí.
Dělalo to dojem, jako, že tam patří.






Příště půjdeme do Děkanské zahrady.

Mějte pohodové dny.






Komentáře

  1. Ani já Pelhřimov neznám, takže jsem se moc ráda podívala na to, co jsi tam nafotila.
    Zdravím a měj se hezky !'
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Pelhřimov je moc hezké město.Nebyla jsem tam,ale znám ho z fotografií od spolužáka,který se tam kdysi přiženil.Kolikrát jsme míjeli odbočku na Pelhřimov,když jsem byli na Vysočině.Manžel ji vždy profrčel.Kamarád už bohužel není mezi námi.
    Večernice,hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné město. Měšťanské domy tak typické pro Vysočinu, nádherné a opravené. Tam bych se také ráda podívala,ale bohužel...jedině s někým na pobyt. Od nás je to daleko a za jednodenní výlet se to zvládnout nedá. Díky za krásné fotografie a přeji krásné dny 🌹🌹🌹

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ráda jsem se podívala na krásné fotky a přečetla milé doprovodné slovo. Musím říct, že ani já jsem na bílém ubrusu v restauraci hodně dlouho nejedla...
    Večernice, měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezká reportáž, která mě nalákala k návštěvě Pelhřimova, fotografiemi i povídáním. A navíc tam mají i dobrou restauraci. Děkuji za fotečky a přeji krásný den

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky