V Jirchářích

 Byla jsem v Praze u lékaře a měla jsem tři čtvrtě hodiny čas. 
Abych neseděla v čekárně, šla jsem do ulic a jen tak jsem koukala okolo sebe.

Ten den mě doprovázely sochy žen.





Šla jsem okolo knihovny Václava Havla


Došla jsem ke kostelu sv. Michala



Vidím nápis zahrada v Jirchářích.
Vzala jsem za kliku a dveře se otevřely.


Na zahradě byly vzrostlé stromy, lavička a stolek, kterého seděla žena s fotoaparátem.
Žena mi anglicky řekla, že má dceru, která v Prahe žije a mají tam setkání.










V centru Prahy jsem našla malý klidný kout.


Pěkné letní dny.




Komentáře

  1. Moc hezky sis vyplnila čas čekání !
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé sochy žen a najít v Praze klidný koutek je fajn.Já jedu příští čtvrtek do Mladé Boleslavi na oční a v pátek k lékaři do Liberce.Tam se procházet nebudu,manžel mě poveze autem a spíše pojedeme někam za město.Naše krajské město nemusím.
    Hezké dny

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotografie. Ta ozdobná mříž to je tedy super dílo. Můj muž byl kovář a takovou práci umí ocenit a líbí se i mně. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké detaily a tak zahrada...
    Večernice, přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky