Veteráni

 V Kostelci nad Černými Lesy Moto klub pořádal setkání veteránů.
Veteránka jsem, tak jsem  tam nesměla chybět.
Jen mě nikdo neobdivoval.
Pojďte se podívat co pánové obdivovali.






Připravuje se spanilá jízda, vozidla se řadí do kolony.








Tento krasavec byl zvláštní předními koly blízko u sebe.








Bílé auto si dávám jako vzpomínku na mojí svatbu, v takovém jsem jela jako nevěsta, 
ale bez sáněk.
I když tenkrát mrzlo a bylo to na brusle.



Motor vyříznutý v dřevěném špalku mě zaujal.


V podvečer tam byl koncert skupiny Kabát Revival z Hradce Králové.
Skupina hrála známé písničky , jenom škoda, že tam bylo málo lidí. 
Na Vyžlovce se konal ten den triatlon Železný muž 
a měli tam také hudební skupinu a také lidé mají dovolenou.
Tak to bylo bez mačkání.



Díky za nakouknutí a mějte se fajn.


Komentáře

  1. Taky byla přehlídka veteránů nedávno v areálu rybníka Brodský v Červeném Kostelci.
    Ale nějak mi to nevyšlo zajet se podívat.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Tyto výstavy jsou vždy zajímavé. Hezké fotografie. Užij si pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám tyhle přehlídky moc ráda, včera jsem jednu nestihla, bohužel...
    A tebe bych, milá Večernice, mezi veteránky rozhodně nezařadila!
    Přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Na veterány se vždy ráda podívám.U nás byly nedávno.Pěkná autíčka i motorky
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky