Zlatá hodinka

 Malá předvečerní procházka po okolí.
Slunce se sklánělo k horizontu a já chtěla využít světlo při zlaté hodince.

Slunce svítí do koruny stromu.



Nechtělo se mi táhnout foťák, tak jsou snímky z mobilu.
Konečně zapršelo a vody je dost a z rybníku odtéká přepadem.


Slunce v lese


Pírko na cestě


Človíček z kořenů stromu



U rybníka plavou modřínové kulatiny, které budou na stožárech 
v Letohrádku královny Anny na Pražském hradě.



Kachny obsadily opuštěnou loďku 


U stavidla jsem dlouho pozorovala vážky jak se honí



Vážka dokonce ulovila můru a pochutnávala si na ní


Vážka měla zbarvené jenom tělo do modra a křídla měla průhledné


Cestou jsem viděla hrachor



Tady je hrachor již odkvetlý a zrají tam semena



Podél cesty byly různé trávy


Nakonec to moc zlaté záběry nebyly, ale procházka byla příjemná.

Díky za nakouknutí 
a velké díky za vaše komentáře.


Komentáře

  1. Pěkně jsem se s Tebou prošla- stálo to za to.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná procházka. Mám tenhle čas moc ráda.
    Večernice, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné záběry )))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. U tebe vždy, milá Večernice, najdu neotřelé záběry Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten čas mám také ráda.Jsem většinou na kole.Krásná procházka a fotografie.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky