Elvis

 
V Kostelci nad Černými Lesy bylo vinobraní a celý den tam byl probíhal program.
Na ukončení vinobraní byl zlatý hřeb večera Elvis. 
Protože jsem na jeho písních vyrostla, tak jsem tam nemohla chybět.



Nejprve jsem okoukla stánky



Na lavičce se čeká mistra rokenrolu 


Ve středu náměstí krásně kvetla tráva, tak jsem ji cvakla


Pro děti byly kolotoče


Jeviště je zatím prázdné, ale nástroje jsou připravené


Hudebníci jsou také připravené


Mistr sleduje vše za jevištěm


Obecenstvo přibývá


A je to tady
Elvis to rozpohyboval


A už se tančí





Elvis je trochu rozmázlý, on chvíli nepostál.

Dostala jsem od něj pohlednici, nebyla podepsaná, ale to nevadí.


Sice jsme byli všichni od prachu jak se vířil  z tance, 
ale co, tělo se doma vykoupalo, prádlo se vypralo a vzpomínky zůstanou.
Byl to super večer

Mějte se fajn.






Komentáře

  1. Pání, takové setkání! A prý, že už roky není mezi námi 😀!
    Večernice, měj hezkou neděli. Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. To muselo být opravdu moc hezké.
    Pěkné nedělní odpoledne !
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky