Když slunce vstává

 Vnoučata se rozhodla, že pojedou ráno fotit východ slunce.
Po shlédnutí jejich fotografií, jsem se inspirovala
 a po odjezdu vnoučat domů, jsem také jela na ranní focení.
Tady je výsledek.














Tady mám záběr s Kosteleckým zámkem vpravo



Fotila jsem z rozhledny Skalka na Vyžlovce.
Vše bylo jak na dlani.

Byla to moje první zkušenost ranního rozbřesku.
Měla jsem pocit, že slunce vstává nějak rychle.

A vzpomínala jsem na Járu a Jitku, které také dávají východ slunce na blog,
 ale ony jsou zkušené fotografky.

Byla jsem na sebe pyšná, že jsem ráno vstala 
a jela si zdokumentovat jak se slunce vyhoupne nad obzor.

Krásný den.


Komentáře

  1. Východ i západ slunce opravdu probíhá rychle. Vyfotila jsi krásné fotky. V tom oparu vypadá Slunce až roztomile.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera!!! Ta fotka, kde se sluníčko ještě navíc odráží v tom ranním oparu, tak že to vypadá, že jsou tam sluníčka dvě, tak ta je prostě SUPER!!! To se také vždy "vychytat" nepovede. Jsi moc šikovná a fotky se mimo opravdu moc líbí. 👍👍👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, Večernice. Připomněla si mi loňskou dovolenou. Slunce na Rhodu vstávalo přímo proti našemu balkonu...
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Fotografie se ti moc povedly,jsou překrásné.Já už dlouho žádný východ ani západ slunce nefotila.Přitom,co pokáceli strom u domu vidím z balkonu,jak vychází slunce nad Kozákovem.Jenže při jasné obloze,která u nás vydrží až do západu je to trochu nuda.Pořád čekám na nějaké barvy.Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně vybarvující se ranní obloha. Fotky se povedly.
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky