Patrový dort

Moje narozeniny se konaly ve znamení netradičních dárků.
Dostala jsem patrový dort v tekuté podobě.
Spodní patro bylo pivo a horní patro byly preclíky.
Svíčky jsem měla zapíchnuté v žemlovce, kterou mám ráda a pekla ji vnučka.


Poukaz na prohlídku pivovaru v Kostelci n. Č.L.
Bude reportáž


Ono to vypadá, že mám ráda pivo, 
ale já ho mám jako lék, jednou týdně si dám jedno na žlučník.


Nechyběla ani květina, listopadka (u nás v zahradnictví jí říkají chryzule),
už se začínají objevovat první barevné květy.



A pro krásný pažit hnojivo, já tomu říkám čokoláda pro trávník.


 

Začal mi rok houpacího křesla 66.

Díky za všechny dary, přeju si zdraví
 a těším se na další setkávání s vámi.

Mějte se fajn.


Komentáře

  1. Přeji všechno nejlepší, hlavně hodně zdraví !!!
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji vše nejlepší, hlavně pevné zdraví a štěstí do dalších let.

    OdpovědětVymazat
  3. Dodatečně všechno nejlepší, hodně zdravíčka a spokojenosti. Patrový "dort" je super. Žemlovku si nyní také užíváme, jablek se urodilo dost a ořechy máme ještě z loňska. V mrazáku se jim nic nestalo. To hnojivo na trávník mne zaujalo. Těším se na návštěvu pivovaru. Pivo je lék.

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno nejlepší, hodně zdraví, pohody a tak)))
    Pěkný nápaditý dárek jsi dostala.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Večernice, přeji ti pevné zdraví a ještě spoustu takových oslav narozenin s rodinou. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Večernice, přeji všechno nej!!! Dostala si opravdu nevšední dárky!
    Kolikátého jsi? Já měla narozky sedmého…
    Přeji hezký den. Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné narozeninové číslo a dárky.Přeji všechno nejlepší

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky