Modrý

 
Téma na měsíc říjen je modrý
Dnes vkládám foto vlajky Evropské unie,
 kterou jsem viděla při procházce Valdštejnskou zahradou v Praze.




Tento záběr je z Komorního Hrádku.


Ještě přikládám text písně skupiny Žlutý pes .

Modrá

Modrá je planeta, kde můžete žít
   Modrá je voda, kterou musíme pít
   Modrá je obloha, když odejde mrak
   Modrá je dobrá - už je to tak

 Modrá je Milka, ta naše kráva
   Modrá je prej v Americe tráva
   Modrá je údajně i polární liška
             Senzačně modrá je moje vojenská knížka

      Jako nálada, když zahrajou poslední kus
              Modrá je naděje, láska i moje blues
   Je to barva, kterou mám prostě rád
              Modrá je dobrá - už je to tak

Modrá je Raketa, ta moje holka
   Modrá je vzpomínka na Mikiho Volka
     Velká rána je modrej přeliv
     Modrý oko má i černej šerif

 Jako nálada, když zahrajou poslední kus
   Modrá je naděje, láska i moje blues
   Je to barva, kterou mám prostě rád
   Modrá je dobrá - už je to tak

Jako nálada, když zahrajou poslední kus
           Modrá je naděje, láska i moje blues
          Je to barva, kterou mám prostě rád
   Modrá je dobrá - už je to tak


Díky za návštěvu a mějte se fajn.

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky