Muzeum amerických veteránů

Na okraji Lužné je muzeum amerických veteránů 

Z nádraží to je asi 1,5 km po žluté značce a cesta je nenáročná.


Čtyři haly jsou naplněné americkými krasavci. 
Ta velikost aut je ohromující.


Pneumatiky kombinované černo - bílé






Toho chromu


Sedadlo v kufru









Venkovní expozice 



Můžeme i tankovat   Club 66


Obdivovatelů tam bylo dost.
Ale ti přijeli autem, jako pěší turista jsem tam byla sama.


Každý exemplář má svůj popisek s technickými údaji a dalšími zajímavostmi.

U některých modelů jsem se přistihla, že jsem se přenesla do děje filmu.

Doporučuju k navštívení.

Snad se vám líbila moje malá ukázka amerických aut.

Já byla nadšená.

Pohodový den.


Komentáře

  1. Úžasné. Nádherně jsi to nafotila. Já o tomto muzeu nevím. Možná, že když jsme tam byli, tak ještě nebylo otevřené, jinak bychom se tam určitě také zastavili. Doporučím synům k návštěvě. Děkuji za tip a přeji Ti krásné podzimní dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Také si říkám, zda to tam bylo, když jsme byli v Lužné? ale přepošlu manželovi ( sedí asi 2m ode mne na sedačce ).On je sice duší Tatrovák a nedá dopustit na české motorky ( vyhledáváme muzea s těmito značkami, ale co kdyby )...milá Večernice, díky za pěkné fotky...Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky